Op maandagavond 16 november a.s. vindt er een parochieavond plaats voor pastorale medewerkers en parochianen van de pastorale eenheid Sint-Franciscus (o.a. de omgeving van Hoogstraten en Rijkevorsel, in Vlaanderen). Deze pastorale eenheid bestaat uit acht parochie. De avond wordt online gehouden in het programma Zoom.

Mirjam Spruit, stafmedewerkster van het CPS, zal aan deze avond inhoudelijk een bijdrage leveren n.a.v. haar artikel ‘Wat leren parochies van de coronatijd?’ in het boek Kerk in tijden van corona (samengesteld door Leo Fijen).

Vanaf 19.10 uur is er digitale inloop, om 19.30 uur start het programma, dat duur tot 21.15 uur. Er is twee keer voorzien voor een moment in kleine groepen, in zgn. break-out rooms en in een korte pauze.

Voor meer informatie over deze avond: Luc Vinkx: luc.vinkx@telenet.be