Op zaterdag 25 maart 2023 zal er in Veenendaal een mini-conferentie worden gehouden in het kader van de Missionaire Parochie. De bijeenkomst vindt plaats op evenementenlocatie ‘De Basiliek’.

Na de succesvolle conferentie over de missionaire parochie op 24 en 25 maart jl. in Breda is er opnieuw een bijeenkomst voor diegenen die interesse hebben of aan de slag willen om een (meer) missionaire parochie te worden. Dat wil zeggen een parochie, die met de hulp van Gods genade, ook mensen van buiten de parochie in contact wil brengen met God, met Jezus Christus. De dag loont het meeste, indien je met een groep uit je parochie of geloofsgemeenschap aan deze mini-conferentie deelneemt.

De Basiliek ligt vlak naast de A12, centraal gelegen in Nederland. Kom je met de trein, dan is de loopafstand tien minuten vanaf station Veenendaal – De Klomp.

Klik hier om de folder te downloaden.

Meer informatie over het programma, aanmelding en de kosten zie www.missionaireparochie.nl