De halfjaarlijkse nieuwsbrief van het CPS, die tevens ook op papier uitkomt, is verschenen. Het februari 2022 nummer bevat o.a. informatie over drie webinars in de Veertigdagentijd, een bezinningsdag over de eucharistie, diverse recensies en informatie over een retraite en preektraining voor pastoraal werkenden. Aan het begin van de nieuwsbrief gaat stafmedewerkster Mirjam Spruit in op de vraag ‘wat is een missionaire parochie?

Deze nieuwsbrief zal ook verspreid worden onder alle deelnemers op de conferentie ‘De missionaire parochie – Als God renoveert’ op 24 en 25 maart 2022 in Breda.

U kunt HIER de nieuwsbrief lezen.

Wilt u een papieren exemplaar van de nieuwsbrief ontvangen? Laat het weten via cps.nijmegen@kloosterbrakkenstein.nl