Bezinning voor lectoren. Besef je wat je mag voorlezen als lector tijdens de (Eucharistie)vieringen? Hoe doe je dat op een goede manier? Wat is het verband tussen de Dienst van het Woord en de rest van de Eucharistieviering? En wat is binnen de Dienst van het Woord de samenhang tussen de verschillende lezingen? Deze bezinningsbijeenkomst wil lectoren (mannen en vrouwen) helpen om met (nog) meer passie, geloof en vertrouwen het Woord van God voor te lezen tijdens de vieringen.

Daarnaast zullen we met elkaar ook de lezingen van de komende zondag overwegen, om zo te merken dat God door Zijn Woord met iedere mens in contact wil komen.

De nadruk ligt in deze bijeenkomst op een inhoudelijke bezinning van het lector zijn.

Belangstelling voor deze presentatie in uw eigen parochie? Neem dan contact op met Mirjam Spruit: mirjamspruit.cps@kloosterbrakkenstein.nl

Deze lezing werd/wordt gegeven op:

Dinsdagavond 10 oktober 2017  in de parochie van de Twaalf Apostelen te Wijchen.

Donderdagavond 25 januari 2018 in de parochie De Goede Herder te Heesch en omgeving.